Veelgestelde vragen

 

1. MOET IK EEN ACCOUNT HEBBEN OM TE BESTELLEN?

    Nee, je kunt ook als gast een bestelling plaatsen. Maar er zijn wel voordelen als je een account bij ons hebt:

    • Sneller afrekenproces
    • Eenvoudig je bestelstatus en bestelgeschiedenis bekijken
    • Updates ontvangen over nieuwe releases en speciale aanbiedingen
    • Korting voor toekomstige bestellingen

       


      2. WELKE BETALMETHODEN ACCEPTEREN JULLIE?

      We accepteren alle gangbare creditcards en betaalpassen (VISA, Mastercard, Discover, AMEX), Amazon- en PayPal-betalingen.

         


        3. HOE VEILIG IS MIJN ONLINE BESTELLING?

          Bij het online kopen met je creditcard wordt al je informatie ingevoerd op een SSL-beveiligde webpagina. Je gegevens worden vervolgens SSL-encrypted en rechtstreeks naar het netwerk van onze creditcardprovider gestuurd, waar je kaart en transactie worden geautoriseerd en goedgekeurd. Je creditcardgegevens worden niet opgeslagen op onze servers.

           


          4. ZIJN ER WISSELKOERSEN?

            Al onze transacties worden in USD uitgevoerd. Als je creditcard in een andere valuta is, wordt het totaalbedrag van je bestelling berekend op basis van de dagelijkse wisselkoers van de datum waarop de kaartuitgever de transactie verwerkt.

             


            5. HOE STEL IK MIJN VERZENDADRES IN?

              Aangezien onze website en service in het Nederlands zijn, moeten alle gegevens die je invoert in het Nederlands zijn.

               



              6. KAN IK MIJN VERZENDADRES NA HET PLAATSEN VAN EEN BESTELLING WIJZIGEN?

                 

                Let op: je verzendadres kan niet worden aangepast nadat de bestelling is verwerkt of verzonden. Zorg ervoor dat je verzendadres correct is voor je bestelling.

                 


                7. HOE LANG DUURT HET VOORDAT MIJN BESTELLING WORDT BEZORGD EN HOE KAN IK MIJN PAKKET VOLGEN?

                De levertijd hangt af van de verzendoptie die je hebt gekozen. Zodra de bestelling is verzonden, sturen we je een e-mail met je trackingnummer en een link naar de trackingwebsite. We zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen veroorzaakt door de douanediensten in jouw land.